Kerk TV en kerktelefoon

Kunt u om wat voor reden dan ook de kerkdiensten (tijdelijk) niet bezoeken, dan is het mogelijk de diensten te bekijken via kerk tv óf te beluisteren via  kerktelefoon. Kerkelijke activiteiten vanuit d'Ekkelkaamp zijn alleen te beluisteren.

Kerk TV
De diensten vanuit onze kerk worden uitgezonden via internet (de website Kerkdienst gemist) en zijn daarmee te volgen via een pc, laptop, tablet, telefoon en internet TV. Bent u niet in het bezit van één van deze apparaten en wilt u de diensten wel graag volgen? Dan is dit mogelijk  via een zogenaamde IP/TV ontvanger. Hiervoor bent u minimaal een internetaansluiting nodig. Voor meer informatie over deze mogelijkheid kunt u contact opnemen met de Heer W. Nobbe via M 06 51784767.

Kerktelefoon
Er wordt gebruik gemaakt van een eenvoudig te bedienen (internet-) kerkradiotoestel. Om de kerkradio te kunnen aansluiten zijn alleen een stopcontact, een telefoonaansluiting en bij voorkeur een internetaansluiting nodig. Voor meer informatie over deze mogelijkheid kunt u contact opnemen met diaken Gert Meijer (T (0599) 332666.

Kosten
Voor de huur van apparatuur voor kerkradio wordt een kleine bijdrage van € 3,50 per maand gevraagd. Dit kunt u zelf verder aanvullen met een bedrag voor collectes. Dit bedrag wordt verdeeld over de collectes voor diaconie, kerkrentmeesters en de zending.
Alleen de vaste bijdrage die u aan de kerk betaalt voor het hebben van de kerkradio, kan in aanmerking worden gebracht voor een vergoeding uit het Fonds voor Sociale Participatie van de gemeente Stadskanaal. Jaarlijks kan daarvoor voor 1 maart een aanvraag worden ingediend.

Uw bijdrage voor het gebruik van kerktelefoon kunt u overmaken naar bankrekeningnummer NL38RABO 0349 0565 87 t.n.v. Kerktelefoon Hervormde gemeente Onstwedde.

Trouw- en rouwdiensten
Trouw- en rouwdiensten worden, in overleg met de famile rechtstreeks uitgezonden maar zijn slechts tot één week na de dienst te bekijken en/of te beluisteren.

Diensten volgen