Bezoek van de kerk03.02.2017

Zoals u weet is een aantal gemeenteleden bezoekbroeder. Zij richten zich voornamelijk op het bezoeken van zieke en/of oudere gemeenteleden.
Doordat er behoefte is aan vervanging en uitbreiding zijn twee gemeenteleden gevraagd om deze taak op zich te nemen. De kerkenraad heeft besloten dat er ook bezoekzusters ingezet kunnen worden voor deze vorm van bezoekwerk. Er zijn een nieuwe bezoekbroeder en een nieuwe bezoekzuster gevraagd. Als zij dit verzoek positief hebben beantwoord, zullen hun namen bekend worden gemaakt.

Als herinnering worden nog eens de ‘’spelregels’’ voor deze vorm van bezoek uitgelegd: Alle gemeenteleden krijgen tot hun 85e jaar het gewone huisbezoek. Vanaf 85 jaar zullen ze bezocht worden door een bezoekbroeder/bezoekzuster. Uitzondering zijn diegenen die voor 1 januari 2014 80 jaar zijn geworden. Zij hebben al vanaf dat levensjaar bezoek ontvangen van een bezoekbroeder.