Jeugdclub 12 - 16 jaar02.01.2017

Het is al weer even geleden, dat we iets van ons hebben laten horen. We kijken terug op een aantal geslaagde activiteiten c.q. clubavonden.

Zo hebben we op vrijdag 24 oktober  een reflectortocht gehouden met de jeugd van alle drie de kerken van ons dorp. De opkomst voor deze avond was groot te noemen en de jeugd heeft zich prima vermaakt.

Op 19  november  kregen we bezoek van de kerkenraad. De leden van de kerkenraad draaiden zowel met de Bijbelstudie als met het vrije onderwerp mee. Als leiding, leden en kerkenraadsleden kijken we terug op een geslaagde avond.

Op 26 november kregen we bezoek van Sinterklaas. Er was dit jaar veel aandacht besteed aan de surprise en de gedichten.

Op 3 december hebben we gekeken naar de film "Where hope grows". Het is een inspirerend verhaal over een vriendschap die verlossing, hoop en liefde brengt. Het verhaal ging over Calvin, een voormalig professioneel honkbalspeler, die het moeilijke heeft met de obstakels in het leven. Zijn leven krijgt een nieuwe betekenis als hij Produce ontmoet, een jongeman met het syndroom van Down, die bij de plaatselijke kruidenier werkt. Als hun vriendschap zich ontwikkelt beseft Calvin dat je hoop soms op de onmogelijkste plekken kunt vinden.

Op 10 december hebben we met een aantal clubleden deelgenomen aan de winterfair. Voorafgaand aan deze avond hebben we allerlei kerstdecoraties gemaakt, welke we op de winterfair hebben verkocht. Ook stonden we hier met twee spellen: Schijt je rijk en blikgooien.
Wilt u weten wie de taart en het boodschappenpakket heeft gewonnen? Dit zijn familie Bessembinders, Denise Bos en mevr. Rijks. Foto’s van de prijsuitreiking staan op onze website onder fotoreportages.

Op 17 december hebben we onze kerstviering gehouden. Dominee Noorlander had een mooie overdenking en we hebben de avond afgesloten met een broodmaaltijd.

Op 14 januari is onze eerste clubavond in het nieuwe jaar.
We wensen iedereen veel heil en zegen in het nieuwe jaar!