Vrijwillige bijdrage 201731.12.2016

Deze maand gaat de actie “Vrijwillige Bijdrage 2017” van start en gaan onze vrijwilligers op pad om uw toezegging voor uw Vrijwillige Bijdrage 2017 te vragen.

In de week van 22 januari om de enveloppe bij u te bezorgen en in de week van 29 januari om uw toezeggingformulier weer op te halen.  Aan de gemeenteleden, die in het buitengebied wonen, worden de enveloppen per post toegezonden. In de enveloppe vindt u een informatiefolder over het werk en de begroting van onze gemeente. Op het bijgesloten toezeggingformulier kunt u aangeven hoeveel u dit jaar denkt te kunnen bijdragen aan de diverse onderdelen van het kerkenwerk en op welke manier u uw bijdrage wenst te betalen. U kunt dit formulier in de bijgesloten antwoordenveloppe doen, liefst al voordat de vrijwilliger weer bij u langs komt. Daarmee helpt u de vrijwilliger bij het werk dat hij of zij belangeloos voor onze gemeente uitvoert.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Nanne Trenning, T(0599) 85 18 09. College van Kerkrentmeesters