Concert Urkerk Mans Formatie11.11.2016

Wilt u na het bezoek van Sinterklaas ook direct in Kerststemming komen? Bezoek dan het Kerstconcert van de Urker Mans Formatie op vrijdagavond 9 december in de Hervormde kerk te Onstwedde. Aanvang van het concert is 20.00 uur.

Kaarten in de voorverkoop zijn verkrijgbaar bij Snackbar ’t Wold te Onstwedde en bij de boekentafel in d’ Ekkelkaamp.
De grote boekentafel wordt gehouden op maandag 14 november in d’ Ekkelkaamp van 15.00 – 16.30 uur en 19.00 – 20.30 uur.
TIP: Een tip voor alle zwarte Pieten en Sinterklaas: misschien is een kaartje wel een heel leuk cadeau voor 5 december!

De Urker MANS Formatie is onder andere bekend van Nederland Zingt en staat onder leiding van Martin Mans. Enkele zangers bespelen ook een instrument, dat hoort (en ziet) u ook deze avond.

We zouden het fantastisch vinden als de Urker Mans Formatie voor een volle kerk mag zingen.
Nodigt u daarom ook vrienden en/of familie uit voor deze mooie avond!

Toegang:
Voorverkoop € 16,-