Jeugdclub 16+03.11.2016

Op het moment dat u dit leest hebben we er alweer vijf clubavonden opzitten. Elke clubavond waren er ongeveer zes leden aanwezig, wat gezien het ledenaantal een goede opkomst is. Naast de normale clubavonden hebben we op elf november een clubavond, die in het teken staat van (boot)vluchtelingen. Reina Timmer heeft het opvangen van deze vluchtelingen van dichtbij meegemaakt en komt ons over haar ervaringen vertellen. Voor deze avond hebben we ook de jeugdclubs van de gereformeerde kerk en christelijk gereformeerde kerk uitgenodigd.

Naast dit serieuze onderwerp hopen we op achttien november te gaan bowlen, om zo elkaar op een andere, ontspannen manier te leren kennen.
Ben jij zestien jaar of ouder, spreken jou de hierboven genoemde onderwerpen aan, dan nodig ik je hierbij van harte uit om één van onze clubavonden te bezoeken en te ervaren hoe het is om met elkaar een clubavond mee te maken.

Namens het bestuur, Gerard Schaap