Gemeenteavond02.11.2016

De jaarlijkse gemeenteavond zal op D.V. woensdag 16 november gehouden worden. De aanvang is 20.00 uur. Voor die tijd is er gelegenheid om koffie of thee te drinken.
De agenda voor deze avond ziet er als volgt uit:

- Opening door ds. J.M. Viergever
- Bijdrage college van diakenen, er zal een korte presentatie gegeven worden door  de dhr. van Veen van de voedselbank.
- Bijdrage door college van kerkrentmeesters
Pauze
-Rondvraag
- Bijdrage door Frida Sterenborg over het studeren aan de Evangelische                Hogeschool
- Sluiting door ds. J.M. Viergever

Graag nodigen we u allen uit om deze avond bij te wonen.
Tijdens de gemeenteavond op 16 november komt de heer Van Veen van de stichting Voedselbank Zuid-Groningen, op verzoek van de diaconie, een presentatie geven over het functioneren van de voedselbank. Al enige tijd worden de kratten bij de ingang van de kerk gevuld met boodschappen, die dankbaar door de medewerkers van de voedselbank worden aangenomen en verdeeld. Het zal voor de heer Van Veen natuurlijk een geslaagd bezoek worden, wanneer u naar de gemeenteavond een (paar) boodschap(pen) wilt meenemen en inleveren. Het is voor u waarschijnlijk een kleine moeite waarmee u anderen, die met moeite boodschappen kunnen doen, een groot plezier doet. De voorkeur gaat op dit moment uit naar rijst, macaroni en spaghetti. Tijdens de gemeenteavond staan hiervoor kratten bij de ingang van d' Ekkelkaamp.