Cursus Theologische Vorming 12.09.2016

Meer weten? Verdieping? Contacten met andere Christenen?
Denk eens aan het volgen van een Bijbelkring of een studiekring in uw gemeente.
Of misschien is de TVG-cursus in Onstwedde iets voor u.  De cursus Theologische Vorming voor Gemeenteleden wordt bijna wekelijks gegeven van september tot april op de donderdagavond.
De cursus bestaat elk jaar uit 8 modules/vakken die afzonderlijk te volgen zijn. Een module beslaat 3 lesavonden van 2 lesuren. Predikanten uit de regio verzorgen de lessen.
Dit jaar hebben we de volgende modules: Gemeenteopbouw, Apologetiek (hoe leg je het christelijk geloof aan iemand uit), Dogmatiek, Zending & Evangelisatie,  Nieuwe Testament (wat bedoelde Jezus met “Koninkrijk”), Kerkgeschiedenis, Oude Testament, en Praktische Theologie.
Per module betaalt u € 25,- (incl. lesmateriaal). Volgt u alle modules, dan krijgt u korting. Wanneer u 3 jaar de cursus gevolgd hebt, ontvangt u een certificaat.
De eerste avond is op donderdag 8 september vanaf 19.30 uur tot 22.00 uur in d’Ekkelkaamp, Kerklaan 5 te Onstwedde. U mag kosteloos een avond komen kijken. Doen!
Meer informatie en opgave: Eveline van de Meent, T (0599)788939