Bespreking gemeenteavonden07.07.2016

De afgelopen maanden zijn de beide gemeenteavonden, die dit voorjaar zijn gehouden, meerdere keren besproken in de kerkenraadsvergadering. Zoals eerder aangegeven: Met tevredenheid kijkt de kerkenraad terug op de inbreng van de gemeenteleden op beide avonden.

Een aantal kernvragen komen bij de bespreking in de kerkenraad steeds weer terug. Een aantal belangrijke:
1. Hebben wij onze vragen, ideeën, reacties in ons gebed aan God voorgelegd?
2. Wat is het doel van wat wij in de kerk doen?
3. Waarom gaan wij naar de kerk?
4. Past een bepaalde verandering bij het doel van de gemeente, namelijk een gemeente zijn die God wil dienen en die afhankelijk is van Gods leiding?
Deze vragen zijn niet gemakkelijk te beantwoorden en vragen veel aandacht. Na de zomervakantie hopen we als kerkenraad verder te gaan met onze bespreking.

De kerkenraad wil de gemeente vragen om deze bespreking en alle activiteiten in onze gemeente in de voorbede te gedenken. Zo mogen en kunnen we samen God eren en mogen we Zijn zegen verwachten. Wij blijven u informeren over de voortgang.