Ontmoeting kerkenraden11.05.2016

Vorig jaar hebben wij als kerkenraad een bezinningsavond gehouden met als thema: Ik geloof en werk aan de gemeenschap der heiligen. Hierin kwam naar voren dat het wel eens goed is om een vergadering met alle ambtsdragers van de andere kerkgenootschappen in ons dorp en Alteveer te beleggen.
Er is een brief uitgegaan naar deze kerkgenootschappen en hun reactie hierop was positief.

Het eerste voorgesprek heeft reeds plaatsgevonden en de gezamenlijke ontmoeting staat gepland op D.V. 19 mei a.s. in de Brinkhof. We gaan als kerkenraden met elkaar in gesprek over hoe we elkaar als gemeenten meer kunnen ondersteunen en er meer voor elkaar kunnen zijn, voor zowel de gemeenschap van Onstwedde als van Alteveer. Door elkaar te ontmoeten kunnen we als kerkenraden elkaar beter leren kennen.