Nieuwsbrief zondag 19 april20.04.2024

In deze dienst hopen we stil te staan bij datgene waarbij ook de Heidelbergse Catechismus de vinger legt in antw. 45c en 57b.
Niet alléén sluit het prachtig aan bij de tijd van het jaar (ná Pasen!), maar ook sluit het naadloos aan bij de verkondiging van 2e Paasdag (over de littekens van Jezus in Zijn verheerlijkt lichaam) en bij de preek van afgelopen zondagmorgen over de christelijke hoop.
We mogen samen stilstaan bij iets wat Paulus 'een geheimenis' noemt, maar waarover in de Schrift wel al op indrukwekkende wijze een tipje van de sluier wordt opgelicht!
Een hand-out voor deze dienst wordt met deze nieuwsbrief meegezonden.

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Zondagsschool:
Vanmorgen komt de zondagsschool voor de laatste keer in dit seizoen bij elkaar. Er is een gezamenlijke afsluiting waarbij er afscheid wordt genomen van de oudste kinderen.
Iedereen is van harte welkom om samen met de kinderen het seizoen af te sluiten en afscheid te nemen van een viertal kinderen die de zondagsschool gaan verlaten.

Kopij Kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van mei dient u uiterlijk op woensdag 24 april 2024 in te leveren bij de scriba, Besselinglaan 2 of/en bij voorkeur per email naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl

Voortgang restauratie van de toren:
Via de nieuwsbrief willen wij u wekelijks op de hoogte houden van de voortgang van de restauratie van het metselwerk van onze toren. Van de werkzaamheden hopen we regelmatig één of meer foto’s op de nieuwsbrief te plaatsen.