Nieuwsbrief zondag 14 april13.04.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Vandaag wordt er een extra collecte gehouden bij de uitgang die bestemd is voor de HGJB.
Uw gift voor deze collecte kunt u ook overmaken op rekening: NL 44 RABO 0349 0041 96 ten name van Diaconie Hervormde Gemeente, met omschrijving HGJB-collecte.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Afsluiting Winterwerk:
Vandaag staat de morgendienst in het teken van de afsluiting van het winterwerk. Aan deze dienst hoopt Genesis haar medewerking te verlenen.
De volledige liturgie wordt u als bijlage bij deze nieuwsbrief toegezonden.

In verband met de afsluiting van het winterwerk is er vandaag geen zondagsschool.
Na de dienst van vanmorgen is er koffiedrinken in d’Ekkelkaamp.

Restauratie toren:

Binnenkort start de restauratie van de spits van de toren van onze kerk.
De verwachting is dat deze week begonnen wordt met de opbouw van de steigers.
De restauratie zal worden uitgevoerd door Schippers Gevelwerken uit Heerenveen.

Ouderenmiddag:
Zaterdagmiddag 20 april 2024 hopen wij de jaarlijkse ouderenmiddag te houden in d’Ekkelkaamp. Deze middag begint om 14.00 uur.
Medewerking aan deze middag zal o.a. Lieneke van Eijkelenburg verlenen. Ook is deze middag de boekentafel ingericht.
Alle ouderen vanaf 65 jaar zijn van harte welkom.