Rondom de kerkdiensten29.03.2024

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media, kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeldt.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Kinderoppas
Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’ Ekkelkaamp.

Verkoop van collectemunten:
In de maand april vindt de verkoop van collectemunten plaats D.V. maandag 8 april 2024. Alleen ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur.

1e Paasdag - doopdienst
D.V.-zondagmorgen 31 maart 2024 zal de Heilige Doop worden bediend aan: Willem Jarko Strockmeijer (Jarko), Beumeesweg 12, 9661 AH Alteveer
Wij wensen de ouders Bert en Pauline en zus Sofie een gezegende doopdienst toe.
De extra collecte is bestemd voor project 10-27 Rwanda waar kleuters/kinderen onderwijs krijgen. De kerk aldaar richt zich tot alle kinderen op het platteland. Zij zetten zich in voor goed lesmateriaal en getrainde leerkrachten. In dit project worden in 4 jaar tijd alle leerkrachten van 21 scholen getraind en krijgen ongeveer 2000 kinderen de kans zich te ontwikkelen.

2e Paasdag
Op 2e Paasdag, maandag 1 april 2024, hoopt het koor Eliatha uit Alteveer medewerking te verlenen aan de eredienst.

Zondag 14 april is er de afsluiting van het winterwerk en de extra collecte is dan bestemd voor de HGJB.