Nieuwsbrief zondag 17 maart16.03.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Biddag-collecte:

De tweede collecte voor de kerk en instandhouding van de eredienst wordt toegevoegd aan de biddag collecte van woensdag jongstleden.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Openbare Belijdenis van het geloof en bediening van de Heilige Doop:

Op zondagmorgen 24 maart 2024 (Palmzondag) hopen drie gemeenteleden in het midden van de gemeente hun ja-woord uit te spreken voor de Heere God. Een indrukwekkende en blijde gebeurtenis, voor zowel degenen die belijdenis doen, voor hen die bij hen horen, alsook voor ons als gemeente.  In deze belijdenisdienst zal ook de bediening van de Heilige Doop plaatsvinden aan één van de belijdenis catechisanten.

De namen van de personen die in het midden van onze gemeente belijdenis hopen te doen zijn in alfabetische volgorde weergegeven:

• Jismaël Jonathan van den Berg, (Jonathan) Havenstraat 10a, 9591 AK Onstwedde
  • Ilse Marieke Vogel, (Ilze), 2e Barlagerweg 4, 9591 TT Onstwedde
  • Robert Vogel, (Rob) Hardingstraat 3, 9591 AA  Onstwedde

De Heilige Doop zal worden bediend aan:

Robert Vogel (Rob)

Wij willen u als gemeente vragen om de belijdeniscatechisanten in uw voorbede te gedenken en nodigen u dan ook van harte uit om bij deze vreugdevolle dienst aanwezig te zijn. Wat zou het mooi en zegenrijk zijn om deze dienst met een “volle” kerk te kunnen houden.
U komt toch ook?

Na afloop van de belijdenisdienst wordt u in de gelegenheid gesteld om de nieuwe lidmaten te feliciteren en hen Gods Zegen toe te wensen in d’Ekkelkaamp. Daar is dan tevens ook de gelegenheid om elkaar als gemeente te ontmoeten tijdens het koffiedrinken.

Evangelisatie commissie - Kom en zing mee:

Zondagavond 17 maart 2024 wordt er weer een Kom en Zing mee avond georganiseerd in d’Ekkelkaamp. Medewerking aan deze avond wordt verleend door het Gereformeerd Mannenkoor “Noord-Drenthe”. Aanvang: 19.00 uur.

Jaarfeest jeugdclub 12 – 16:

Op vrijdagavond 22 maart hoopt de jeugdclub 12-16 hun jaarfeest te houden. Iedereen wordt van harte uitgenodigd om dit feest met de jeugd te vieren. De avond begint om 19.30 uur en zoals gebruikelijk wordt er een verloting georganiseerd.

Voor de leden van de jeugdclub: Dinsdag 19 maart om 19.00 uur wordt de generale repetitie voor het jaarfeest gehouden. Jullie worden verzocht dan iets mee te nemen voor de verloting. Ook vragen we jullie de eigen bijdrage te betalen voor het clubkamp.

Zaterdag 23 maart is er géén club.

Kopij Kerkblad:

Kopij voor het kerkblad van april dient u uiterlijk op woensdag 20 maart 2024 in te leveren bij de scriba, Besselinglaan 2 of/en bij voorkeur per email naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl.