Vrijwillige bijdrage 202404.03.2024

Het eindresultaat van de Vrijwillige Bijdrage 2024 is bekend! Met grote dankbaarheid mogen we vaststellen dat de toezegging tot dusver bijna
€ 20.000 hoger lijkt uit te vallen. Ten opzichte van de toezegging van vorig jaar gaat het om een toename met 14,6%. Uit de gegevens blijkt dat de meevallende opbrengst vooral het gevolg is van stijgende bijdrage per lid. Ook is het aantal toe-zeggers is gestegen van 361 naar 371.

U beseft natuurlijk hoe belangrijk de ontvangen toezegging is voor de uitvoering van het werk van onze kerk. Het begrote tekort in 2024 is nu bijna gedekt. Hartelijk dank aan iedereen die heeft bijgedragen. Bovenal dank aan Hem, uit Wiens hand wij in de eerste plaats alles hebben gekregen om daarvan te kunnen delen.

Ten slotte willen we graag alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor het rondbrengen en weer ophalen van de toezeggingsformulieren.

College van kerkrentmeesters