Boekentafel IZB01.02.2024

Waar:  d’ Ekkelkaamp
Tijd: ’s middags van 15.00 – 16.30 uur
        ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur
Verkoop op van collectemunten op 12 februari ’s middags en ’s avonds.

De kaartverkoop vindt plaats op de volgende data: maandag 12, 19 en 26 febr. en maandag 4 maart. van 19.00 -20.00 uur

Bij de boekentafel:
Onze mooie kaarten + enveloppe, voor elke gelegenheid kunt u nog steeds kopen voor € 1,00 per stuk.
* Kaarten voor diegene die belijdenis doen
* Nieuw: 6 onderzetters met afbeeldingen van en om onze kerk € 14,00
   Leuk voor uzelf maar ook als kadootje.
Een prachtige Bijbel + psalmen in vivella € 89,00
Kerkbankbijbel+ psalmen HSV - grote letter € 65,00
Huisbijbel HSV vivella €62,50 en huisbijbel hardcover €49,00
Dagboek voor jong en oud! Heeft uzelf iets wat u graag wil en het is niet bij de boekentafel?
Bestellingen zijn welkom.
Aanbiedingen steeds van kracht!
Alle winst gaat naar de Inwendige Zendings Bond. Door uw aankoop hebben we ook dit jaar weer € 1000,00 kunnen afdragen aan de IZB, Allen heel hartelijk bedankt!

Lectuurcommissie:
Mevr. Z. Volders                    T (0599)331831
Mevr. H. Heun                   T (0599)332313
Mevr. H. Schaap               T (0599)332949
Mevr. J. Meedendorp
Mevr. D. Bessembinders          T (0599)332239

Bedankbrief IZB
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van onderstaande gift:

datum                                                              bedrag in euro’s
29-12-2023                                                     1000,00

Hartelijk dank!

Het is ons verlangen dat mensen Jezus Christus leren kennen en Hem met vreugde volgen. Dat is de rode draad in het werk van onze organisatie. Hieronder delen we graag een verhaal met u vanuit de breedte van onze organisatie, ter bemoediging en inspiratie, over hoe God vandaag de dag (nog) werkt in ons land.

Nee, het spreekwoordelijke briefje uit de hemel valt maar zelden op de mat. Alhoewel: Dirk en Netty Toes kregen wel vergelijkbare signalen.
Jarenlang reisde Dirk ’s zomers naar Groningen om daar historische orgels te bespelen. Steeds ontdekte hij dat het kerkelijk leven verder verschraalde; kerken gingen dicht, gemeenten moesten fuseren… Dat deed wat met hem, en met zijn vrouw. Een preek over de roeping van Abraham werd keer op keer bevestigd. En een gebed om een teken uit het noorden – het echtpaar woonde toen nog in Rotterdam – werd wel heel concreet verhoord: er kwam een mailtje van een onbekende uit een Gronings dorp. ‘We hebben jullie zo hard nodig…’

De rest is geschiedenis. Dirk en Netty Toes gingen ‘missionair verhuizen’ naar Groningen om daar de plaatselijke kerk te ondersteunen. Ze zijn nu actief betrokken bij pioniersplek ‘De Verbinding’ in Sebaldeburen. Er zijn wonderlijke dingen gebeurd. Kort samengevat: een kerk die met sluiting werd bedreigd, maakt nu een groei door; voor het eerst in veertien jaar is er een doopdienst gehouden!

Een treffende illustratie van ons werk. Of beter: van Gods werk. Hij wil zijn boodschap van liefde en genade breed bekendmaken in heel ons land, en wij als IZB laten ons daar graag bij inschakelen.

Nogmaals dank voor uw gift én uw gebed.

In Christus verbonden,