Nieuwsbrief zondag 28 januari27.01.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Thema-dienst:
Op DV zondag 4 februari is de morgendienst speciaal gericht op de jongeren. Deze dienst wordt voorbereid in samenspraak met de catechesegroep vanaf 12 jaar. De inbreng van de jongeren heeft geresulteerd in het thema ‘engelen’. Er is tijdens de eerste twee catechisatielessen van januari met de jongeren over nagedacht. Van hieruit is het thema verder toegespitst op de rol die engelen in de eindtijd vervullen.
De keuze voor de verkondiging is gevallen op Openbaring 7 vers 1 t/m 10.
In deze dienst hoopt Genesis haar medewerking te verlenen.
Na de dienst worden de catechisanten en andere jongeren van harte uitgenodigd om in d’Ekkelkaamp na te praten over de preek.

Orgelconcert:
Op zaterdagavond 3 februari hoopt de bekende organist Gert van Hoef uit Barneveld een orgelconcert te verzorgen. De toegang is gratis, er wordt een collecte gehouden ter bestrijding van de onkosten.
Aanvang van dit concert is 19.30 uur. (De kerk is open vanaf 19.00 uur)