Nieuwsbrief zondag 21 januari20.01.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Zondagsschool:
In verband met bevestigingsdienst is er vandaag geen zondagsschool.

Bevestigingsdienst ambtsdragers:
De morgendienst staat vandaag in het teken van de bevestiging en het afscheid van ambtsdragers.

Als ouderlingen worden (her)bevestigd:
Br. A.D. Moed, Br. J. Raveling, Br. H. Sassen, Br. B. Trenning, Br. W. Veldhuis

Als diakenen worden herbevestigd:
Br. G. Meijer, Br. W. Migchels

Als ouderling-kerkrentmeester met bijzondere opdracht wordt bevestigd:
Br. J.N. v.d. Meent

Ouderling B. Sterenborg zal in deze dienst terugtreden als ambtsdrager.

Na de dienst is er gelegenheid om elkaar in d’Ekkelkaamp te ontmoeten en de nieuw- en herbevestigde ambtsdragers te feliciteren, afscheid te nemen van de ambtsdrager die terug is getreden en hen allen Gods Zegen toe te wensen.

Kopij Kerkblad:
Kopij voor het kerkblad van februari dient u uiterlijk op woensdag 24 januari 2024 in te leveren bij de scriba, Besselinglaan 2 of/en bij voorkeur per email naar: kerkblad@hervormdonstwedde.nl

Vrijwillige Bijdrage:
Graag brengen wij u de actie voor de vrijwillige bijdrage met dit jaar als thema: “Geef vandaag voor de kerk van morgen” nog even onder uw aandacht. De toezeggingsformulieren met bijlagen zijn in de afgelopen tijd bij u thuisbezorgd.
In de loop van deze week worden de toezeggingsformulieren door één van de vrijwilligers weer opgehaald.