Zondagsschool "De Goede Herder"16.01.2024

We kijken terug op een heel fijn, ‘gewoon heel bijzonder’ Kerstfeest.
Wat was het prachtig om te zien hoe alle kinderen iets moois voor ons ten gehore brachten.
Ook een woord van dank aan alle ouders, familie- en gemeenteleden die in groten getale aanwezig waren op ons Kerstfeest.

We hopen de kinderen in het nieuwe jaar op zondag 7 januari om 11.00 uur weer in d’ Ekkelkaamp te mogen begroeten. We zullen deze maand verhalen horen over de richters van het volk van Israël. We horen hoe de richters Debora, Gideon en Simson leidinggeven aan het volk in een tijd waarin er nog geen koning in Israël is.

Zondagochtend 14 januari zal er een doopdienst in de kerk zijn. De kinderen van de zondagsschool zullen dan voor Ruben Wubs het dooplied ‘De Here zegent jou’ zingen. We hopen dat er deze ochtend veel kinderen in de kerk zullen zijn.
Zondagochtend 21 januari zal er, vanwege de bevestigingsdienst van ambtsdragers, geen zondagsschool zijn.

Aan het begin van het zondagsschoolseizoen hebben wij in de groepen liedboekjes uitgedeeld.
Met daarin voor elke maand een andere psalm/lied om te leren. In de kerk wordt hier ook aandacht aan besteed door de betreffende liedjes van de verschillende groepen tijdens de dienst te zingen. Wij zullen hier als leiding ook (weer) wekelijks tijd aan besteden. Helaas leert de ervaring dat het niet in alle groepen eenvoudig is om de kinderen te laten zingen. Zouden jullie ons hierbij willen helpen door de liedjes ook thuis (bijv. op een vast moment aan tafel) samen te zingen?

Namens de leiding van de zondagsschool wensen wij u/jullie allen veel heil en zegen voor 2024,
Gerwin, Marieke, Arnold, Zwaantje, Marchien, Marijke, Lizanne & Dineke