Nieuwsbrief zondag 14 januari13.01.2024

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra Collecte Onderhoud kerk en gebouwen:
Vandaag is er bij de uitgang een extra collecte bestemd voor de kosten van onderhoud van kerk en gebouwen. Uw gift hiervoor kunt u ook overmaken op rekeningnummer: NL61 RABO 0349 0001 07 ten name van Kerkbeheer met vermelding van: “onderhoud kerk en gebouwen”

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Doopdienst:
Vandaag is er in de ochtenddienst de bediening van de Heilige Doop aan Ruben Wubs.
(Sluisweg 3, 9591 VD Onstwedde)
Tijdens het uitleidend orgelspel, na de dienst, is er gelegenheid om voor in de kerk de doopouders te feliciteren en Gods zegen toe te wensen. Wij willen u vragen om de leidinggevenden en kinderen van de Zondagsschool hierin voor te laten gaan, zodat de zondagsschool op tijd kan beginnen.

Bevestiging ambtsdragers:
Volgende week zondag vindt in de morgendienst de (her) bevestiging van ambtsdragers plaats.
Na de dienst is er gelegenheid om elkaar in d’Ekkelkaamp te ontmoeten en de nieuw- en herbevestigde ambtsdragers te feliciteren, afscheid te nemen van de ambtsdrager die terug is getreden en hen allen Gods Zegen toe te wensen.

In verband met bevestigingsdienst is er zondag 21 januari GEEN zondagsschool.

Viering Heilig Avondmaal:
In het kerkblad van januari staat abusievelijk vermeld dat de viering van het Heilig Avondmaal plaats zal vinden DV zondag 4 juni, dit moet zondag 9 juni zijn.