Rondom de kerkdiensten11.01.2024

Collecten:
Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media, kerktelefoon of kerk-TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeldt.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Verkoop van collectemunten:
In de maand januari vindt de verkoop van collectemunten plaats D.V. maandag 8 januari 2024. ’s Avonds van 19.00 – 20.30 uur.

Bevestiging ambtsdragers:
D.V. zondag 21 januari 2024 zal in de morgendienst de bevestiging en herbevestiging van ambtsdragers plaatsvinden.
De broeders J. Raveling en W. Veldhuis zullen dan bevestigd worden als ouderling.
Broeder H. v.d. Meent zal bevestigd worden als ouderling-kerkrentmeester met bijzondere opdracht.
De ouderlingen A.D. Moed, H. Sassen en B. Trenning en de diakenen G. Meijer en W. Migchels zullen in deze dienst herbevestigd worden.
In deze dienst zullen we afscheid nemen van ouderling B. Sterenborg.
Na de dienst is er gelegenheid de nieuw- en herbevestigde ambtsdragers in
d’ Ekkelkaamp te feliciteren, afscheid te nemen van de terugtredende broeder en hen allen Gods Zegen toe te wensen.
Doopdienst:
D.V. zondagmorgen 14 januari 2024 zal de Heilige Doop worden bediend aan:
Ruben Albert Berend (Ruben) Wubs, Sluisweg 3, 9591 VD Onstwedde
Wij wensen de ouders Henri en Henriëtte en zus Emma een gezegende doopdienst toe.

Themadienst:
In samenspraak met de catechesegroep 12 plus wordt er D.V. zondag 4 februari een themadienst gehouden. Muziek- en Zangroep Genesis zal aan deze dienst haar medewerking verlenen.

Kinderoppas
Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’ Ekkelkaamp.