Nieuwsbrief zondag 31 december30.12.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra collecte:
Op oudejaarsdag wordt de gebruikelijke extra collecte voor het Leerstoelfonds van de Gereformeerde Bond gehouden. (Deze keer in beide diensten).
Wat een leerstoel is?
Op een leerstoel zit een hoogleraar, die aan (theologie) studenten onderwijs geeft. De Gereformeerde Bond heeft momenteel een leerstoel die verbonden is aan de vestiging Amsterdam van de Protestantse Theologische Universiteit (PThU), daarnaast draagt dit fonds voor 50 % bij aan de leerstoel Systematische Theologie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Het fonds speelt een belangrijke rol bij de opleiding van nieuwe predikanten.

Giften voor het Leerstoelfonds kunt u ook overmaken op rekeningnummer:
NL 44 RABO 0349 0041 96 ten name van diaconie met vermelding van: leerstoelfonds

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp. (Ook op nieuwjaarsdag)

Toneeluitvoering Nieuwjaarsvisite 2024:
Op D.V. vrijdag 5 januari 2024 hopen we ‘s avonds de nieuwjaarsvisite te houden (in d'Ekkelkaamp)
Negen toneelspelers met souffleur hopen dan het toneelstuk met de titel: "Hotel "Vergezicht" te koop" op te voeren.
De avond begint om 19.30 uur.
Na de geslaagde toneeluitvoering in januari van dit jaar hopen we ook nu weer op een mooie uitvoering.
Iedereen is van harte welkom.

De kerkenraad wenst u voor het nieuwe jaar 2024 van harte Gods Zegen toe in welke omstandigheden u ook verkeert.