Jeugd 16+07.12.2023

Goede en mooie clubavonden hebben wij tot nu toe gehad. Een gezellig en goed samenzijn met elkaar. Rondom de Bijbel zijn wij langs diverse bijbelse thema’s gegaan.  Ook hebben we het gehad over actualiteiten die nu in de wereld spelen en hebben we onderzocht wat de Bijbel hierover vertelde. Gevolgd door een spel of gezellige activiteit.

17 november waren wij met een deel van onze club bij een gezellige goed georganiseerde avond in samenwerking met de 3 kerken hier in Onstwedde. Wij waren te gast in het verenigingsgebouw van de Christelijk Gereformeerde kerk. Na een korte uitleg door hen, werden wij in groepen opgedeeld. In een gedeelte van het dorp waren diverse opdrachten uiteengezet. Ieder goed antwoord werd bij terugkomst beloond met een chocolademunt. Maar in het parcours waren ook diverse “Hunters” (jagers).  Die personen konden ook weer munten afpakken van een groep. Dit resulteerde in een ranglijst met een winnende groep!!

Afsluitend was er in het gebouw nog iets lekker te drinken en te eten.
Mooi om zo met mede gelovigen samen op te trekken en er met elkaar een gezellige avond aan over te houden.

Uitnodiging!!!
Op D.V. 9 februari 2024 organiseren wij als club een bingoavond voor jong en oud. Hierbij zijn mooie prijzen te winnen. Dus reserveer deze datum alvast in de agenda!!!
    Grote zaal d’ Ekkelkaamp
    Aanvangstijd 19:30