Verkiezingen ambtsdragers30.11.2023

In de kerkenraadsvergadering van 8 november 2023 zijn de ouderlingen A.D. Moed, H. Sassen en B. Trenning en de diakenen G. Meijer en W. Migchels unaniem herverkozen en opnieuw benoemd. De ouderlingen H. Sassen en
B. Trenning zijn herbenoemd voor een periode van respectievelijk 2 jaar en
3 jaar, de andere ambtsdragers zijn benoemd voor een periode van 4 jaar.

In de vacature van ouderling H. v.d. Heide is verkozen en benoemd broeder J. Raveling, Luringstraat 54, 9591 BP Onstwedde en in de vacature van ouderling B. Sterenborg is verkozen en benoemd broeder W. Veldhuis, Jensinghelaan 38, 9591 EB Onstwedde.

Als ouderling-kerkrentmeester met bijzondere opdracht is verkozen en benoemd broeder H. van de Meent, Karskenslaan 2-1 9591 BP Onstwedde, in het kader van afgevaardigde naar het Breed Moderamen van de Classis Groningen-Drenthe van de PKN.

Op donderdag 16 november ontvingen wij bericht van de nieuw verkozen broeders dat zij de vrijmoedigheid mochten ontvangen om de benoeming aan te nemen. De kerkenraad kijkt met dankbaarheid terug op de verkiezing en in het bijzonder op de beslissing die wij van de nieuw verkozen broeders mochten ontvangen. Wij danken de Heere dat Hij heeft willen voorzien in de vacatures en wensen alle nieuwe- en herbenoemde broeders van harte Gods Zegen toe.
Herbenoeming Kerkrentmeesters:
Tijdens de kerkenraadsvergadering van 8 november 2023 is de herbenoeming van de kerkrentmeesters H. Fissering en G. Schaap bekrachtigd.

De bevestigingsdienst van ambtsdragers zal plaatsvinden D.V. zondagmorgen 21 januari 2024.