Rondom de kerkdiensten29.11.2023

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media, kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeldt.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Verkoop van collectemunten:
In de maand december vindt de verkoop van collectemunten plaats op:
D.V. maandag 11 december 2023.
’s Middags van 15.00 – 16.30 uur en ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur

Heilig Avondmaal:
D.V. zondagmorgen 10 december 2023 hopen wij het Heilig Avondmaal te vieren.
Om 11.00 uur is er dan de korte viering. Indien u wegens omstandigheden niet de gehele dienst kunt bijwonen nodigen wij u van harte uit om de korte viering te bezoeken.
De voorbereiding op de viering wordt gehouden op zondag 3 december 2023.
Censura Morum wordt gehouden op maandagavond 4 december 2023 van 19.00 uur tot 19.30 uur in d’ Ekkelkaamp.
In de middagdienst van zondag 10 december wordt de dankzegging gehouden.

De Avondmaals collecte is bestemd voor stichting De Hoop. Deze stichting is werkzaam in Nederland voor de zorg voor mensen zowel jong als oud, met allerlei problemen. Of je door een ongeval bent getroffen of psychische klachten hebt. De Hoop helpt je hierbij om alles te verwerken en terug te keren in de maatschappij.

Op 1e en 2e kerstdag is de diaconiecollecte bestemd voor de voedselbank. Zoals iedereen wel weet zijn de boodschappen niet goedkoper geworden.
De voedselbank kan de minderbedeelde mensen een aanvulling geven op de wekelijkse boodschappen. Zullen we met elkaar ons steentje bijdragen?
Maandagochtend 25 december (eerste kerstdag) wordt de gemeentezang ondersteund door enkele koperblazers.
Dinsdagochtend 26 december (tweede kerstdag) hoopt muziek- en zanggroep Genesis haar medewerking aan de dienst te verlenen.

Op zondag 31 december hopen we een ochtenddienst te houden én een avonddienst om 19.30 uur (Oudejaarsavond-dienst) De middagdienst komt te vervallen.

Zondag 31 december oudejaarsdag is de extra collecte bestemd voor het Leerstoelfonds van de Gereformeerde Bond. Dit fonds draagt zorg voor opleidingen aan studenten. De docenten hopen zo een generatie studenten op te leiden dienaren van God.

Kinderoppas
Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’ Ekkelkaamp.