Nieuwsbrief zondag 26 november25.11.2023

Mededelingen

Collecten:
De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra collecte kerstgaven ouderen en langdurig zieken:
Vandaag is er bij de uitgang een extra collecte voor de kerstgaven voor ouderen en langdurig zieken in onze gemeente.
Giften voor deze collecte kunnen ook overgemaakt worden naar rekeningnummer:
NL 44 RABO 0349 0041 96 ten name van diaconie met vermelding van: kerstgaven

Kinderoppas:
Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Kniepertjes actie Jeugdclub 12 – 16:
Onderaan deze nieuwsbrief vindt u informatie over en een bestelformulier voor de kniepertjes actie die de jeugdclub 12 -16 ook dit jaar weer gaat houden.
We bevelen deze actie van harte bij u aan.

Orgelcommissie – Kerstconcert Urker Mans Formatie:
Vrijdag 8 december 2023 hoopt de Urker Mans Formatie onder leiding van Martin Mans een kerstconcert in onze kerk te geven.
Aanvang van het concert is 20.00 uur.

Kaarten zijn in de voorverkoop in ons dorp te verkrijgen bij Huishoud- en Cadeau shop Heije Wubs.
De voorverkoop prijs is € 16,-- i.p.v. € 18,-- aan de deur van de kerk.

Kaarten zijn ook te bestellen via:
www.martinmans.nl

Dorcas voedselactie 2023
       Hebt u al een donatie gegeven aan Dorcas?
Het kan op verschillende manieren:
-    Overmaken van een donatie op het bankrekeningnummer van de diaconie van onze gemeente: NL44RABO0349004196 o.v.v. Dorcas voedselactie.
-    Het doneren via de website van Dorcas zelf: dorcas.nl/actie/voedselpakket.
-    Via de digitale collectebus (mogelijk t/m 30 november) van de Hervormde gemeente Onstwedde op de site van Dorcas: dorcas.nl/acties/hervormde-gemeente-onstwedde.
-    Overmaken van een donatie op het bankrekeningnummer van Dorcas te Almere: NL04RABO0106250000 o.v.v. Dorcas voedselactie.

We bevelen deze actie van harte bij iedereen aan en hopen op een mooie opbrengst zodat er veel mensen geholpen zullen kunnen worden door Dorcas.