Nieuwsbrief zondag 5 november04.11.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Dankdagcollecte:
Vandaag wordt de tweede collecte die gehouden wordt tijdens de eredienst toegevoegd aan de dankdag collecte. Giften voor de dankdagcollecte kunnen ook worden overgemaakt naar rekening nummer: NL 61 RABO 0349 0001 07 ten name van Kerkbeheer met vermelding van Dankdag-collecte.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Open Doors – “volharden met de vervolgde kerk”:
In de morgendienst van volgende week zondag (12 november) staan we samen met een aantal andere kerken in de regio stil bij de broeders en zusters die vanwege het geloof in de Heere Jezus lijden onder achterstelling, verdrukking of vervolging.
Zondag 19 november doen we dat ook in een themadienst die in het bijzonder gericht is op de kinderen van de zondagsschool.
Zondag 12 november zal er een extra collecte worden gehouden om het werk van Open Doors te ondersteunen.

Mannenzangavond:
Vrijdagavond 10 november wordt er weer een mannenzangavond georganiseerd in de kerk.
Onder leiding van dirigent Willy Nobbe en organist Michiel Wubs worden er een viertiental liederen gezongen. Er is een gevarieerd programma samengesteld met Psalmen en Geestelijke liederen.

Deze avond begint om 19.30 uur en de toegang is gratis.
Voor de bestrijding van de onkosten wordt een collecte gehouden.

Alle mannen, jongeren en ouderen worden van harte uitgenodigd
deze avond te bezoeken om samen God de eer en de lof toe te zingen.
U/jij komt toch ook?

Jeugdclub 12-16:
Zaterdagavond 11 november is er géén clubavond.

Evangelisatie commissie: Kom en zing mee:
Op zondagavond 12 november 2023 hoopt onze evangelisatie commissie weer een “Kom en zing mee avond” te organiseren in d’Ekkelkaamp. Iedereen is hierbij van harte welkom.
Medewerking zal deze avond worden verleend door het Interkerkelijk Mannenkoor Scheemda.
De aanvang is om 19.00 uur. Na afloop is er de gelegenheid om onder het genot van koffie, thee of fris elkaar te ontmoeten en na te praten. Om de kosten voor deze avond te bestrijden wordt er een collecte gehouden.

Dorcas voedselactie 2023

Hebt u al een donatie gegeven aan Dorcas?
Het kan op verschillende manieren:

-    Overmaken van een donatie op het bankrekeningnummer van de diaconie van onze gemeente: NL44RABO0349004196 o.v.v. Dorcas voedselactie.
-    Het doneren via de website van Dorcas zelf: dorcas.nl/actie/voedselpakket.
-    Via de digitale collectebus (mogelijk t/m 30 november) van de Hervormde gemeente Onstwedde op de site van Dorcas: dorcas.nl/acties/hervormde-gemeente-onstwedde.
-    Overmaken van een donatie op het bankrekeningnummer van Dorcas te Almere: NL04RABO0106250000 o.v.v. Dorcas voedselactie.

We bevelen deze actie van harte bij iedereen aan en hopen op een mooie opbrengst zodat er veel mensen geholpen zullen kunnen worden door Dorcas.