College van Kerkrentmeester30.10.2023

Themavergadering begraafplaats

Zoals aangekondigd in het vorige kerkblad, heeft het college een themavergadering belegd over de begraafplaats bij onze kerk. Deze vergadering is gepland op dinsdag 21 november a.s. Op termijn lijkt het moeilijker te worden om het beheer en onderhoud van de begraafplaats financieel rond te krijgen. Het is daarom goed om nu de gedachten te vormen over hoe we kunnen toewerken naar een financieel verantwoord beheer en onderhoud in de toekomst. Dit mede in het licht van de begroting van onze gemeente, die over meerdere jaren een tekort laat zien.
Wilt u graag meedenken over dit thema? Meld uw interesse dan uiterlijk 13 november a.s. per email: kerkrentmeesters@hervormdonstwedde.nl. De aanmelding is nodig zodat we weten op hoeveel personen we kunnen rekenen bij de themavergadering.