Gemeente-avond27.10.2023

Zoals in het vorige kerkblad reeds is vermeld hopen we de gemeenteavond te houden op DV woensdag 15 november 2023, aanvang 19.30 uur. We gaan er daarbij vanuit dat de verbouwing van d’ Ekkelkaamp dan gereed is en kunt u het resultaat dan bekijken.
Voor de pauze hoopt dominee Van den Berg een inleiding te verzorgen en zullen de colleges van diakenen en kerkrentmeesters het één en ander met ons delen. Op deze avond hopen we ook de jaarcijfers 2022 en de begroting van met name het college van kerkrentmeesters te kunnen presenteren. Uiteraard is er tijdens deze vergadering de gelegenheid voor het stellen van vragen, zowel mondeling als schriftelijk.
Bij het ter perse gaan van dit kerkblad is nog niet bekend hoe de invulling van deze avond na de pauze zal zijn, via de wekelijkse nieuwsbrief zullen wij u hierover informeren.