Rondom de kerkdiensten26.10.2023

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media, kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeldt.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Woensdag 1 november is er de dankdag collecte
Zondag 5 november wordt de 2e collecte (van de kerkrentmeesters) toegevoegd aan de dankdag collecte.

Zondag 12 november is de extra collecte bestemd voor Stichting Open Doors. Deze organisatie verspreid wereldwijd bijbels en bijbelstudiematerialen. Tevens wordt hulp geboden aan mensen in opleiding en praktische hulp op plekken in de wereld waar christenen vervolgd en bedreigd worden.
Dit doen ze omdat we geloven dat wanneer één lid lijdt alle andere leden meelijden. 1 Kor.12:26.

Verkoop van collectemunten:
Verkoop van collectemunten in november vindt plaats op maandag 13 november in d’ Ekkelkaamp, ’s middags van 15.00 – 16.30 uur en ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur

Kinderoppas
Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’ Ekkelkaamp.