Nieuwsbrief zondag 1 oktober30.09.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk. Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Meditaties in De Waarheidsvriend:
Vanaf deze week schrijft dominee Van den Berg een viertal meditaties in het blad De Waarheidsvriend.
Van de redactie ontvangen wij deze weken een aantal gratis exemplaren om beschikbaar te stellen aan gemeenteleden en belangstellenden.
De gratis nummers liggen vanaf deze zondag bij de uitgangen van kerk.
Neemt u gerust een exemplaar mee om thuis te lezen.

Orgelcommissie: Concert ALBATROS – kaartverkoop:
Zaterdag 7 oktober 2023 geeft Christelijk Mannenkoor Albatros uit Nieuwe Pekela een avondvullend concert in ons kerkgebouw. Aanvang 20.00 uur.
Kaarten zijn in de voorverkoop te koop bij huishoud-cadeaushop Heije Wubs. prijs € 10,-- p.p., kinderen tot 18 jr. gratis.
(Kaarten bij de ingang van het concert kosten € 12,50 p.p.)
Kaarten per mail bestellen en betalen via betaalverzoek is ook mogelijk door een berichtje te sturen naar: orgelcommissieonstwedde@gmail.com met vermelding van uw naam en aantal kaarten.