Nieuwsbrief zondag 16 juli15.07.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.
Alle collecten worden van harte aanbevolen

Kinderoppas: Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Zomergezinsboekje, ik ga op reis en neem mee…
Bij de uitgang van de kerk liggen weer een aantal zomergezinsboekjes, die uitgegeven worden door de GZB, HGJB en IZB.
Deze boekjes zijn in het bijzonder bestemd voor gezinnen met kinderen in de basisschool leeftijd die op vakantie gaan. Ook als u niet met de kinderen op vakantie gaat is dit boekje aan te bevelen.
De boekjes worden gratis beschikbaar gesteld en u wordt van harte uitgenodigd een exemplaar mee te nemen.

Extra collecte IZB:
Volgende week zondag (23 juli) wordt er een extra collecte gehouden die bestemd is voor het werk van de IZB.