Nieuwsbrief zondag 9 juli08.07.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Extra Collecte voor onderhoud van kerk en gebouwen:
Vandaag is er bij de uitgang een extra collecte die bestemd is voor de kosten van onderhoud van de kerk en de gebouwen. Met het oog op de aanstaande verbouwing van d’Ekkelkaamp, die na de vakantieperiode zal starten, brengen wij deze collecte extra onder uw aandacht.
Giften voor deze collecte kunt u ook overboeken naar rekeningnummer: NL 61 RABO 0349 0001 07 ten name van Kerkbeheer Herv. Gemeente, met vermelding van “onderhoud kerk en gebouwen”.
Alle collecten worden van harte aanbevolen

Hand-out:
Voor de middagdienst is weer een hand-out samengesteld die met deze nieuwsbrief is meegezonden. Deze hand-out is bedoeld om:
1) vóór de dienst alvast te lezen,
2) tijdens de dienst te gebruiken en
3) om ná de dienst het gesprek thuis te stimuleren.
Het is zinvol de hand-out even uit te printen en mee te nemen naar de kerk.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Boekentafel en Verkoop collectemunten:
Maandag 10 juli is de boekentafel ’s middags en ’s avonds weer open.
Tijdens de avondopenstelling kunt u dan ook terecht voor de aankoop collectemunten.

Jong Genesis:
De gezellige ochtend georganiseerd door Jong Genesis was zaterdagochtend 8 juli een groot succes. Er zijn diverse activiteiten gedaan rondom het thema 'het huis op de rots'.
De belangrijkste boodschap die de kinderen hebben meegekregen is:
"Wees wijs, bouw je huis op Jezus de Rots!"