Nieuwsbrief zondag 2 juli01.07.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk. Alle collecten worden van harte aanbevolen

Kinderoppas: Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

GEEN Boekentafel: In verband met de Onstwedder Omloop is er maandagavond 3 juli géén boekentafel.

Openstelling Kerk: Woensdag 5 juli is de kerk open van 14.00–16.30 uur voor bezichtiging en bezinning.

Onderhoud Kerk en Gebouwen:
Volgende week zondag, 9 juli, wordt er bij de uitgang een extra collecte gehouden die bestemd is voor onderhoud van de kerk en de gebouwen.

Voedselbank:
Aanstaande woensdag wordt in Onstwedde de jaarlijkse braderie gehouden, namens de diaconieën van alle kerken in Onstwedde en Alteveer staan wij op de braderie om geld in te zamelen voor de voedselbank. Graag zien we u bij onze stand langskomen.

Fotocollage bij de preek van zondagmorgen