Nieuwsbrief zondag 25 juni24.06.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Verjaardagfonds:
Maandagavond 26 juni wordt de afrekening gehouden van het verjaardagfonds in d’Ekkelkaamp van 19.00 uur tot 20.00 uur.

Themavergadering Energie:
Dinsdagavond 27 juni houdt het college van kerkrentmeesters een openbare vergadering om met elkaar over energie en verduurzaming te praten. Deze avond begint om 20.00 uur in d’Ekkelkaamp.

Afgevaardigde naar de Generale Synode:
In verband met persoonlijke redenen heeft onze afgevaardigde naar de Generale Synode diaken B.A. Meems in goed overleg met alle betrokkenen besloten om voortijdig terug te treden als afgevaardigde. Dit houdt ook in dat hij zijn ambt als diaken met bijzondere opdracht, die hij had als afgevaardigde, neerlegt. Wij bedanken diaken Meems voor zijn inzet en betrokkenheid die hij heeft getoond bij de Generale Synode en de Classis Groningen-Drenthe en wensen hem Gods Zegen toe.