Nieuwsbrief zondag 4 juni03.06.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaand aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending.
Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Onderhoud begraafplaats.
Dinsdagmorgen 6 juni beginnen we weer met het onderhoud van de begraafplaats.
Hierna zal het onderhoud steeds de 3e dinsdag van de maand zijn. De eerstvolgende keer is dus dinsdag 20 juni.
De datum staat vanaf dan alleen weer in het weekrooster onderaan de nieuwsbrief vermeld.

Vrouwenvereniging Ruth en vrouwenkring Martha:
            -Vrouw tot Vrouw on Tour-

Uitnodiging voor alle vrouwen in de gemeente:

Op woensdag 7 juni is er een bijeenkomst georganiseerd door de hervormde vrouwenbond in Assen met als thema: ‘Hoopvol leven’. Het nieuws over oorlog, inflatie, onrecht, een krimpende kerk kan je benauwen. Maar er is méér!
Je bent van harte welkom, ook als je niet aangesloten bent bij een vrouwenvereniging!

Aanmelden kan via de website: www.vrouwtotvrouw.nl.
We verzamelen om 08:45 uur bij d'Ekkelkaamp. Wil je meerijden?
Meld je dan even bij Marleen Huiting M 0612087010 of Lizanne Trenning M 0621930228.