Zendingscommissie08.05.2023

Aangezien het zondag 28 en maandag 29 mei Pinksteren is, willen wij u hierbij alvast mededelen waar de Pinkstercollecte voor is bestemd.

Kerken toerusten in Albanië
De GZB-pinkstercollecte is dit jaar bestemd voor Albanië. De protestantse kerken in Albanië zijn nog jong en klein. En willen graag iedereen bereiken met het Evangelie.
De GZB helpt hen hiermee. Zendingswerker Aad van der Maas verzorgt in verschillende gemeenten lessen met als thema: discipelschap, diaconaat en jeugdwerk. De jonggelovige Hajrid zegt: "We kijken er altijd naar uit dat Aad bij ons komt. De lessen zijn belangrijk voor ons, want het gaat over de basale dingen van het geloof en het is vaak heel praktiserend."
U kunt uw financiële bijdrage leveren door gebruik te maken van de Pinkstercollecte, door te doneren via een
Tikkie, www.gzb.nl/pinkstercollecte.  En uiteraard door te blijven bidden voor het zendingswerk.

Daarnaast hebben wij, als zendingscommissie, een bedankje van Wycliffe Bijbelvertalers ontvangen. Dit willen we graag met u delen.
Dank namen Wycliffe Bijbelvertalers:
De zendingscommissie van de Hervormde gemeente te Onstwedde heeft het werk van Wycliffe Bijbelvertalers al meerdere keren gesteund met een gift. Ook aan het einde van afgelopen jaar ontvingen we opnieuw een grotere gift. We zijn God dankbaar voor de betrokkenheid van de gemeente bij onze visie: het beschikbaar maken van de Bijbel voor mensen, die Gods Woord nog niet in hun eigen taal hebben. Ook voor de medewerkers in het veld is het een grote bemoediging dat uw gemeente het werk financieel ondersteunt. Het is ons gebed dat de Hervormde gemeente te Onstwedde zelf ook gezegend mag worden door deze betrokkenheid bij het Bijbelvertaalwerk. Wilt u daarom het Bijbelvertaalwerk meenemen in uw gebed?