Zondagsschool "De Goede Herder"31.03.2023

En dan is het zondagsschool seizoen al bijna weer ten einde. Nog een aantal weken hopen we kinderen op zondagochtend te ontmoeten om het veertigdagenproject van Bijbel Basics met elkaar af te ronden. Tijdens dit project gingen we op zoek naar antwoorden op de vraag: ‘Wie is Jezus voor ons?’. We deden dit aan de hand van verhalen die iets lieten zien van de weg die Jezus aflegde naar het lijden en sterven aan het kruis én zijn opstanding.

Voor groep C en D hebben we nog een gezellige avond gepland. We gaan deze avond samen bowlen bij Rendering in Vlagtwedde. Datum volgt in de groepsapp.

Op zondag 23 april hopen we het seizoen gezamenlijk af te sluiten in de grote zaal van d’ Ekkelkaamp. Alle ouders, opa’s en oma’s en gemeenteleden zijn hierbij van harte welkom. We nemen op deze ochtend ook afscheid van de oudste kinderen van groep D. Ook zullen we afscheid nemen van Roelianne als leiding. Zij is de afgelopen jaren met veel enthousiasme de leiding geweest van groep A.  Wij willen haar vanaf deze plaats dan ook hartelijk bedanken voor haar betrokkenheid en inzet van de afgelopen jaren. Voor haar in de plaats, heten we Lizanne Trenning van harte welkom. Zij heeft al een aantal keren meegedraaid in groep A en is heel enthousiast.

Het programma van de komende weken ziet er als volgt uit:
Zondag 2 april:    Dooplied zingen in de kerk voor Maarten Sterenborg
        Wie is Hij, dat hij als een koning Jeruzalen binnenrijdt?
Matt. 21: 1-11
        Oefenen van paasliedjes, samen in de kerk
Zondag 9 april:    Eerste Paasdag, Geen zondagsschool
Maandag 10 april:    Tweede Paasdag
Alle kinderen van de zondagsschool zingen in de kerk enkele paasliedjes. We hopen dat iedereen aanwezig is, zodat we een mooi groot koor hebben.
Zondag 16 april:    Zondagsschool in eigen groep.
Zondag 23 april:    Zie hierboven, afsluiting zondagsschool seizoen.

Vriendelijke groet,
Marieke Wolfs, Zwaantje Brugge, Frank Boels, Arnold Wubs, Marijke Venema, Marchien Wilzing, Roelianne Wilzing en Dineke Clazing