Jeugdclub 16+13.03.2023

In het weekend van 17 februari zijn we met de jeugdclub 16+ op clubkamp geweest. Op vrijdagavond zijn we vertrokken richting Vierhuizen. We zaten hier in een accommodatie. Op de vrijdagavond werd het clubkamp gestart met een bingo. Op zaterdag stonden er verschillende activiteiten op de planning. We zijn naar een klimpark geweest, we hebben een dropping gedaan en de zaterdag werd afgesloten met een bonte avond. Zondagochtend zijn we naar de hervormde kerk in Noordhorn geweest. Het thema van het weekend was ‘Oranje’. Het was een zeer geslaagd weekend.

In de komende weken zullen we langs de mensen gaan met de giftenboekjes. We komen langs om te vragen voor een bijdrage voor de club. We willen u alvast bedanken voor uw gift.

Op zaterdag 13 mei wordt het volleybaltoernooi van de kerk gehouden. Het wordt dit jaar georganiseerd door de jeugdclub 16+. Verdere informatie over het volleybaltoernooi volgt nog, maar noteer de datum alvast in uw agenda!