Incasso kerkblad09.03.2023

Eind maart worden de bijdragen 2023 voor het kerkblad geïncasseerd.
Helaas constateren we dat het maken van het kerkblad steeds duurder wordt en het totaal van de bijdragen afneemt. We hebben in het afgelopen jaar al maatregelen getroffen om de kosten te verminderen en ook het komende jaar gaan we maatregelen treffen. Daarnaast vragen we aan de lezers van ons kerkblad om, wanneer u zelf uw jaarlijkse bijdrage overmaakt om deze bijdrage te verhogen.
Van iedereen die een incasso heeft afgegeven vragen we stilzwijgend toestemming om de incasso met € 2,50 te mogen verhogen. Wanneer u hier niet mee akkoord gaat óf uw bijdrage met meer dan € 2,50 wilt verhogen, kunt u uiterlijk tot en met  maandag 27 maart contact op te nemen met diaken Gert Meijer via e-mail voorzitterdiaconie@hervormdonstwedde.nl of via telefoon (0599) 332666.

Aan iedereen die (nog) geen incasso-opdracht heeft afgegeven of de bijdrage voor 2023 nog over gaat maken, het verzoek om alsnog een bijdrage over te maken. Een richtbedrag voor de bijdrage is € 21,00. Uw bijdrage kunt u overmaken op bankrekening NL68 RABO 0349 0545 92 t.n.v. diakonie Hervormde gemeente Onstwedde inz. Kerkblad o.v.v. bijdrage kerkblad.