Biddag28.02.2023

Woensdag 8 maart is het biddag voor gewas en arbeid.
Het thema voor de middagdienst is: ‘Zie jij het ook?’
De dienst begint om 15.30 uur, voorganger is dominee G. Herwig.
Jong Genesis zingt tijdens de dienst een aantal liederen voor én met de gemeente.
Het gaat in de dienst over zien wat je niet ziet maar wat er wél is.
Soms moet iemand je daar de ogen voor openen.
We lezen in de bijbel uit 2 Koningen 6 : 8-23. Dit gaat over de geschiedenis van Elisa en zijn knecht waarin gebed en (niet) zien een grote rol spelen.
Tijdens de avonddienst om 19.30 uur zal onze eigen predikant voorgaan.

Biddagcollecte:
Tijdens beide erediensten wordt de biddagcollecte gehouden, die bestemd is voor de bestrijding van de kosten die het beheer van onze gemeente met zich meebrengt. Hierbij valt onder andere te denken aan de kosten van pastoraat, kerkdiensten en de beheerskosten van de kerk en overige gebouwen.
Wij bevelen deze collecte, die een wezenlijk deel is van de inkomsten van het college van kerkrentmeesters, extra bij u aan.

Op zondag 12 maart wordt de collecte van de kerkrentmeesters toegevoegd aan de biddagcollecte.

Hartelijk dank voor uw gaven.