Nieuwsbrief zondag 26 februari25.02.2023

Mededelingen

Collecten:
De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Kinderoppas:
Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Catechese:
Deze week zijn er in verband met de voorjaarsvakantie geen catechisaties.

Kom en Zing mee:
Zondagavond 5 maart 2023 organiseert de Evangelisatiecommissie een Kom en Zing mee avond in d’Ekkelkaamp. Aanvang: 19.00 uur.
Medewerking wordt verleend door het Christelijk Mannenkoor “Crescendo” uit Winschoten
De toegang is gratis. Er wordt een collecte gehouden.
Na afloop is er gelegenheid om bij een kopje koffie of fris nog even na te praten.

Vakantie Bijbelfeest:
Dit jaar houden wij het Vakantie Bijbelfeest op dinsdag 28 februari en woensdag 1 maart.
Jij komt toch ook? Het thema is: “Alles Andersom!”
Waar:     Chr. Geref. Kerk in Onstwedde.
Tijd:    28 februari     9.30 uur - 11.30 uur (inloop 9.10 uur)
                18:30 uur is er kinderbingo
    1 maart        9.30 uur - 11.30 uur (inloop 9.10 uur)
                13:30 – 15:00 sport- en spelmiddag

Als voorbereiding op het Vakantie Bijbelfeest zal zondagmiddag 26 februari een dienst gehouden worden door ds. van den Berg waarin het thema centraal staat.
De dienst begint om 14:30 uur in Hervormde Kerk in Onstwedde.
Iedereen is van harte welkom!
Voor deze middagdienst wordt een volledige liturgie als bijlage bij deze nieuwsbrief meegezonden.

Het Vakantie Bijbelfeest is bedoeld voor kinderen van 4 t/m 12 jaar (groep 1 t/m groep 8).
We gaan zingen, knutselen en er is nog veel meer leuks te doen en te bekijken! Je kunt je nog opgeven!! Doe het snel!
Daarnaast zijn wij dringend op zoek naar vrijwilligers! Je mag meehelpen vanaf de 1e klas van VO. Je mag 1 dag meehelpen, maar als je beide dagen kunt helpen is dat heel fijn!! Jij helpt toch ook mee zodat Vakantie Bijbel Feest door kan gaan?!
Via de website vakantie-bijbelfeest-onstwedde.jouwweb.nl kun je je opgeven, zowel als deelnemers als vrijwilliger. Hier kun je ook aangeven of je mee doet met de Bingo!  Je zult op de site ook extra informatie vinden, bijvoorbeeld over de sport- en spelmiddag.

Dus aarzel niet en geef je op!
Graag zien we jullie op de Vakantie Bijbelfeest!! Tot dan!
Team Vakantie Bijbelfeest

Zendingsavond:
Vrijdagavond 10 maart 2023 organiseert de zendingscommissie een zendingsavond.
Deze avond komt Simone van de GZB iets vertellen over haar werkzaamheden op het zendingsveld in Centraal-Azië.
De aanvang van deze avond is 19.30 uur in d’Ekkelkaamp. Noteert u de datum alvast in uw agenda?
Iedereen jong en oud is van harte welkom. U/jij komt toch ook?