Rondom de kerkdiensten06.02.2023

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeld.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Verkoop van collectemunten:
Verkoop van collectemunten vindt plaats iedere tweede maandag van de maand in d’ Ekkelkaamp. In de maand februari vindt de verkoop van collectemunten plaats op DV maandag 13 februari 2023. ’s Middags van 15.00 – 16.30 uur en ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur.

Op DV zondag 5 februari is de morgendienst speciaal gericht op de kinderen.
In deze dienst zal (jong) Genesis medewerking verlenen.

Zondag 12 Februari is er een extra collecte bestemd project 10 27. In Oost Bulgarije leeft het grootste gedeelte van de gezinnen in erbarmelijke omstandigheden. Een grote groep van hen zijn werkeloos, ondervoed en analfabetisch onder alle leeftijden. Kind huwelijken zijn hier heel normaal. Er is daar een gemeente op gezet, die daar kinderen opvangen die in de problemen zijn. Elke dag opent deze kerkelijke gemeente haar deuren om kinderen te voorzien van een maaltijd en tevens met hun uit de bijbel te lezen en te zingen.

Zondag 19 februari is de bediening van de Heilige doop aan Elbert de Leede.

In de middagdienst van DV zondag 26 februari zal het thema van de vakantiebijbelweek uitgangspunt zijn voor de prediking.

KINDEROPPAS
In de morgendienst is er kinderoppas in d’ Ekkelkaamp.