Nieuwsbrief zondag 8 januari07.01.2023

De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen.

Tijdens de morgendienst is er kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Boekentafel en Verkoop collectemunten:
Maandag 9 januari is de boekentafel ’s middags en ’s avonds weer open.
Tijdens de openstellingstijden kunt u dan ook terecht voor de aankoop collectemunten.

Zendingscommissie:
Donderdagavond 12 januari wordt er een interkerkelijke zendingsavond gehouden in de Protestantse Kerk in Alteveer. Meer informatie hierover vindt u in het kerkblad van januari.

Bevestiging ambtsdragers:
Volgende week zondag vindt in de morgendienst de (her) bevestiging van ambtsdragers plaats.
Na de dienst is er gelegenheid om elkaar in d’Ekkelkaamp te ontmoeten en de nieuw- en herbevestigde ambtsdragers te feliciteren, afscheid te nemen van de ambtsdragers die terug zijn getreden en hen allen Gods Zegen toe te wensen.

In verband met bevestigingsdienst is er zondag 15 januari GEEN zondagsschool.