Nieuwsbrief zondag 4 december03.12.2022

Mededelingen

Collecten:
De collecten vinden plaats in de eredienst tijdens het zingen voorafgaande aan de prediking. De eerste is voor de diaconie en de tweede voor de kerk en instandhouding van de eredienst. Bij de uitgang kunt u geven voor de zending. Giften overboeken per bankrekening is uiteraard ook mogelijk.Alle collecten worden van harte aanbevolen

Kinderoppas:
Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Heilig Avondmaal:
Vandaag staat de morgendienst in het teken van de voorbereiding op de viering van het Heilig Avondmaal, dat wij volgende week zondagmorgen hopen te vieren. In de middagdienst van volgende week zondag wordt de dankzegging gehouden.

Censura Morum:
Maandag 5 december wordt er censura morum gehouden in d’Ekkelkaamp van 19.00 uur
tot 19.30 uur.

Avondmaalscollecte:
Volgende week zondag is de avondmaalscollecte bestemd voor Stichting de Hoop.
Deze stichting is werkzaam in Nederland voor de zorg voor mensen zowel jong als oud, met psychische klachten van allerlei aard.Glutenvrij avondmaal brood:
Indien u gebruik dient te maken van glutenvrij brood, dan verzoeken wij u dit even door te geven aan de scriba. (0599-332035)

Begroting diaconie:
Deze week ligt de begroting van het college van diakenen ter inzage, bij diaken W. Migchels, Veenhuizen 4.

Adres Dhr. en Mw. Hilverts :
In het kerkblad van december is een onjuist kamernummer vermeld van de heer en mevrouw Hilverts in de Bolderbörg. Het juiste adres is: Bolderbörg, kamer 306, Irenestraat 58, 9541 BW Vlagtwedde.

Boekentafel:
Aanstaande maandagavond wordt er geen boekentafel gehouden.
Maandag 12 december is er de laatste boekentafel van dit jaar.
’s Middags van 15.00 – 16.30 uur en ’s avonds van 19.00 – 20.30 uur.
Tevens is er dan ook de verkoop van collectemunten, zowel ’s middags als ’s avonds.De eerstvolgende boekentafel is op maandag 9 januari 2023.

Bij de prediking van morgendienst: Cherubijnen op de ark van het verbond.

Jeugdclub 12 – 16:
Zaterdagavond 10 december gaan de leden van de club weer kniepertjes bakken bij Geertrudy op de Vosseberg en bij Gert in Veenhuizen.