Collecten03.11.2022

Gemeenteleden en eventuele gasten die de diensten bijwonen via de media kerktelefoon of kerk TV vragen wij hun giften voor diaconie, kerkbeheer en zending over te maken op de rekeningnummers zoals die in de informatierubriek van dit kerkblad staan vermeld.
Dit geldt eveneens voor de bijzondere en extra collecten.

Zondag 13 november is er een extra noodhulp collecte van de GZB voor ondervoeding van veel gezinnen in Rwanda. Zoals iedereen misschien wel weet is er veel droogte in Afrika, oogsten mislukken en er is weinig drinkwater  Op verschillende plekken zijn voedselprogramma’s opgezet, zodat daar nu 2 keer per week voedsel wordt verstrekt.

Zondag 27 november is er een extra collecte. Deze is bestemd voor kerstgaven voor ouderen en langdurige zieken.
Hartelijk dank voor uw gaven!