Jeugdclub 12 - 16 Obadja09.11.2022

We hebben alweer een aantal clubavonden achter de rug. Het zijn goedbezochte avonden. De tieners weten de weg naar club te vinden en nemen daarbij ook vrienden en vriendinnen mee. Iets waar we erg dankbaar voor zijn. De verbouw van de hobbyzaal naar jeugdhonk schiet al mooi op. Op het moment van dit schrijven is de wand naar de grote zaal geïsoleerd, is er een geluidsdempende vloer gelegd en is de inloopkast afgetimmerd. We willen alle vrijwilligers die ons hiermee hebben geholpen nogmaals bedanken voor hun bijdrage. Zonder hun hulp kunnen wij niet!

Op vrijdag 18 november gaan we met alle jeugdclubs van de kerken in ons dorp bowlen bij Rendering. Ook groep D van de zondagsschool mag dan mee. We verzamelen om 19.00 bij de Bast. Zaterdag 19 november is er dan geen club. 26 November hoopt de Sint een bezoekje te brengen aan club. 3 december is er dan ook geen club. Ook hopen we in december weer een kniepertjesactie te houden, meer informatie zal via de nieuwsbrief bekend worden gemaakt en in het kerkblad van december. De opbrengst is bestemd voor het jeugdhonk.

De leiding