Kerkenraadsverkiezingen04.11.2022

Met ingang van 1 januari 2023 zijn periodiek aftredend:
-    Ouderling S. Huiting heeft aangegeven zich voor een volgende periode herkiesbaar te willen stellen.
-    Ouderling-kerkenrentmeester H. v.d. Meent heeft, na uitvoerig beraad, aangegeven om privé redenen zich niet herkiesbaar te kunnen stellen. De kerkenraad heeft alle begrip voor deze keuze.
-    Diaken J. Hilverts is niet herkiesbaar omdat hij inmiddels 2x is herkozen en daarmee is de maximale ambtsperiode van 12 jaar bereikt.

Gemeenteleden zijn tot en met woensdag 26 oktober jl. in de gelegenheid gesteld om namen van mannelijke belijdende leden in te dienen die volgens hen voor verkiezing in aanmerking  komen. De verkiezing van ambtsdragers zal plaatsvinden tijdens de kerkenraadsvergadering van DV donderdag 3 november aanstaande.
Door middel van de afkondigingen en de nieuwsbrief zult u op de hoogte worden gehouden van de voortgang van de verkiezingen. De kerkenraad vraagt u de ambtsdragers verkiezingen in uw gebeden te gedenken.