Nieuwsbrief zondag 16 oktober22.10.2022

De collecten vinden plaats bij de uitgang van de kerk. In verband met de toename van het aantal covid-19 besmettingen is besloten om de collectebuidels niet van hand tot hand te laten gaan tijdens de eredienst.
De eerste collectebuidel is voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer.
Bij de uitgang kunt u eveneens geven voor de zending, middels de zendingsbussen.
Uw gift overmaken via de bankrekening is uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Afwezigheid predikant:
Tot en met zaterdag 22 oktober is dominee Van den Berg niet bereikbaar. Voor pastorale zaken kunt u in deze periode contact opnemen met uw wijkouderling of met de scriba.

Kerkenraadsverkiezing:
Met ingang van DV 1 januari 2023 zijn de volgende kerkenraadsleden periodiek aftredend:

Ouderling                 S. Huiting        herkiesbaar
Ouderling-kerkrentmeester        H. v.d. Meent        niet herkiesbaar
Diaken                    J. Hilverts        niet herkiesbaar

Wij verzoeken u de verkiezing van ambtsdragers ook in uw persoonlijk gebed voor te leggen aan Heere. Als gemeentelid wordt u in de gelegenheid gesteld namen in te dienen van mannelijke belijdende leden voor de vacatures die per 1 januari 2023 ontstaan.
U kunt uw voordracht, met vermelding van de naam van aftredende ambtsdrager, tot en met
Woensdag 26 oktober 2022 schriftelijk en ondertekend indienen bij de scriba:
Besselinglaan 2, 9591 AP Onstwedde.

Plaatselijke Regeling:
De plaatselijke regeling van onze gemeente is vernieuwd en ligt vanaf maandag 17 oktober 2022 tot en met zaterdag 22 oktober 2022 op afspraak ter inzage bij de scriba.

Nederlands Bijbelgenootschap extra collecte:
Volgende week zondag, 23 oktober 2022, wordt er een extra collecte gehouden die bestemd is voor het werk van het Nederlands Bijbelgenootschap.
Deze collecte staat abusievelijk in het kerkblad onder “Kerkdiensten” bij de verkeerde zondag vermeld.

Handvol koren dagboek 2023 via de Zendingscommissie:
Zoals in de voorgaande jaren, zal ook dit jaar de zendingscommissie zorgdragen dat het bijbels dagboek 'Een handvol koren' bij u wordt thuis bezorgd.
De kosten bedragen dit jaar € 13,95 per dagboek.
Mocht u besluiten om géén bijbels dagboek ´Een Handvol Koren´ meer te ontvangen, of dat u het aantal wilt wijzigen, dan verzoek ik u dit aan mij kenbaar te maken vóór 25 oktober a.s.
U kunt dit doen door mij een mailbericht te zenden of door te bellen. Mijn telefoonnummer is M  06  22 93 95 75.