Nieuwsbrief zondag 2 oktober01.10.2022

De collecten vinden plaats in de eredienst voorafgaand aan de prediking.
De eerste is voor de diaconie en de tweede voor kerkbeheer.
Bij de uitgang kunt u middels de zendingsbussen geven voor de zending.
Uw gift digitaal overmaken blijft uiteraard ook mogelijk.

Alle collecten worden van harte aanbevolen

Vandaag is er tijdens de morgendienst kinderoppas in d’Ekkelkaamp.

Huisbezoeken:
Deze week beginnen de huisbezoeken weer. Verdere informatie hierover kunt u vinden in het kerkblad van oktober.

Extra Collecte zondag 9 oktober:
Volgende week zondag staat de extra collecte voor instandhouding van de kerk en gebouwen weer op het collecterooster. Deze keer willen wij dit extra onder uw aandacht brengen. Zoals velen van ons worden geconfronteerd met de enorme stijging van energiekosten is dit ook van toepassing voor de kosten van de verwarming van de kerk en d’Ekkelkaamp. Het college van kerkrentmeesters is zich momenteel aan het beraden of en op welke manier er op korte en langere termijn besparing van gas kan worden gerealiseerd.
Het mag duidelijk zijn dat er ook na het nemen van een aantal maatregelen om gas te besparen er nog een forse toename van de energiekosten verwacht moet worden. Vandaar dat wij nu al deze collecte van harte bij u aan willen bevelen.